zaterdag 8 februari 2014

Hockey en een lange dag..


Stan maakt het goed al is hij wel vermoeid. Zijn haar zit er nog steeds aan..

Woensdag is Stan even naar school gegaan, hij voelde zich best goed ondanks de chemo van de dag ervoor. Het idee was om 3 uren te volgen maar na 1 lesuur begon het te draaien voor z'n ogen en is hij weer naar huis gegaan. Maar wel een uurtje meegepikt! De rest van de woensdag was niet al te best meer..

Donderdag redelijk goede dag en zijn we 's avonds bij zijn hockey team geweest. Stan had zijn stick ook meegenomen en heeft met het partijtje meegedaan. De jongens hebben even samen gepraat en na afloop een foto gemaakt. Stan zal proberen vaker bij de training te zijn, ook op aanraden van de oncoloog om zo goed mogelijk in conditie te blijven.



Vrijdag veel pech..Stan moest 3 verschillend chemo's krijgen wat sowieso al een lange dag zou zijn, bleek de laatste chemo over datum! Was voor de dag ervoor klaar gemaakt. Resultaat..3 uur extra wachttijd. Het goede nieuws was dat Harrie (docent van het ziekenhuis) er ook was..dus ze hebben samen weer wiskunde gedaan.

Vandaag gaat het best goed, we zijn bij Meike haar hockey wedstrijd even wezen kijken en daarna natuurlijk schaatsen op t.v.

tot zover!

4 opmerkingen:

  1. Moi lieverd, wat leuk jouw weblog.een hele boel familie en vrienden van ons lezen ook allemaal hoe het met je gaat.Ze leven allemaal echt met je mee.Heel veel toi voor de komende chemo,s!Nog steeds geen haarverlies?dikke pakkerd van opa en oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Stan, dat is wel even schrikken. Ik kwam je de 20ste tegen in het ziekenhuis en daarna zag ik als postbode dat je veel kaartjes kreeg, dus ik had wel een vermoeden dat je ziek was. Jij, de vrolijk lachse en sportieve jongen, die altijd vol energie over het hockeyveld rende......en dan nu gevloerd door zo'n rot-ziekte!! Ik vind het heel naar voor je, dat je zo'n chemo moet ondergaan. Maar ik vind het geweldig hoe open jullie zijn over jouw ziekte. Ik wens je heel veel sterkte met de hobbels op je pad naar genezing en ik hoop dat ik nog heel veel kaartjes bij je in de bus mag gooien. Lieve Stan, ik denk aan je. Groetjes van Lisette de Wit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Stan. Hoe gaat het met je? Ik las vanmiddag de brief die via de hockeyclub verstuurd is. Wat een verhaal!! Ik ben erg onder indruk hoe jij/jullie hiermee omgaan. Hopelijk slaat de behandeling snel en goed aan. Ik ga je zeker volgen op je blog.

    Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie gewenst!!!! 💪👊💪👊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh chips, bloggen is nieuw voor mij, bovenstaande is van Patrick Pannemans

    BeantwoordenVerwijderen